onsdag 10 november 2010

Ny blogg

Då så får man ju börja om lite från början igen.. Jag kan inte alls förstå varför jag inte kan komma in på min andra, men men...



Livet rullar på...

Amanda är nu på lördag 5 månader gammal! Tänk, en sådan stor flicka!
Hon kan nästan sitta själv nu och hon rullar gärna runt och kravlar runt på golvet bland sina leksaker.

Hon döptes i Skärstad kyrka den 17 oktober. Ett helt underbart dop blev det, med familj och vänner. Storebror Gabriel, kan man säga, stod för underhållningen, i form om mindre, dock harmlösa, bus. Men han var så duktig. Han hällde upp dopvattnet till lillasyster.





Många fina presenter fick hon också.

Mormor har gått bort, och vi har vart på en mycket fin begravning. Saknar henne.

ja, och nu börja tävlingarna att trappas ner för Haguirre. Men vinterträningen har dragit igång. Så någon vila blir det ju ändå inte.



Snön kom igår, i massor. Jag passade på att följa med broder till kaxholmen för lite pepparkaks bak.


Ja, det var en lite mycket kort sammanfattning av vad som hänt de senaste månaderna.


Jag hoppas att jag kan blogga lite oftare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar