onsdag 12 januari 2011

Aj aj aj aj !!!!! :(

Självklart ska man gå och halka också! Jag öppnade bildörren, satte ut foten och den bara försvann iväg, och mitt knä fastnade i bildörren även om resten av benet gled iväg... jag själv hängde i bildörren och skrek! "Gabriel! Kom och hjälp mamma!!!" Gabriel han fick bryta alla sina bilregler med att knäppa loss sig själv, öppna dörren och kliva ur bilen... sen kom han fram till mig som hängde och "lipade"" i bildörren och hjälpa mig.


Jag har världens underbaraste son!!! :) Han hjälpte sen mamma in, så nu sitter jag här och tycker synd om mig själv.. tror dock bara jag fick en ordentlig smäll i knäet... det dunkar bara en massa och ha svullnat upp lite...:P


Jag HATAR vinter och snö!!! Jag som hade tänkt att jag och Gabriel skulle gå till en pulka backe idag och åka pulka! Men just nu kommer jag inte ens upp ur soffan....:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar