tisdag 16 augusti 2011

Dagis dags!

Nu är det inskolning som gäller för Amanda, hon började förra veckan på dagis. Det har faktiskt gått förvånansvärt bra, redan i fredags kunde jag och Pontus gå iväg i hela 45 minuter innan Amanda blev ledsen.
Igår vart hon lite hungrig och trött så vi kunde bara vara i väg i en halvtimma. '



Idag skulle hon vara med och äta, Barnen går ut och leker på gården klockan 10, så jag lät henne gå ut utan mig, jag satt och bevakade allt ifrån fika rummet, det gick klockrent!






Det gick så bra att jag kunde åka hem en timma medan Amanda var med och åt. Det hade gått jättebra för Amanda, jag själv har aldrig vart så nervös i mitt liv! Men Amanda hade suttit snällt och ätit själv med sked och skrattat gott, när jag kom för att hämta henne satt hon i soffan och kramades med fröken.

Träffade på min lilla prins på gården också, och fick mig en dos med pussar. Tur att Amanda har stora starka Gabriel på dagis också!

Imorgon ska jag lämna henne när dom går ut, och komma tillbaka vid 12, om allt går som planerat. Tänkte faktiskt gå dit själv, för det känns som att det är lättare för Amanda att bara ha med sig en förälder, eller om Pontus vill gå dit så får han det. Vi får helt enkelt prata om det ikväll...


Igår hade jag andra kurstillfället för nybörjarna på June HK, vilka kursare säger jag bara! De är helt underbara, det är roligt att få sådana kursare. Ikväll är det dags att starta upp nybörjar agility på HHK. DEtta kommer bli spännande. och roligt. Jag hoppas att det kommer att gå lika bra som på June HK.

Lilla Zelda fick vara med och visa hur man gör igår. Kan nämna att jag lämnade tillbaka världens lyckligaste hund till mamma på kvällen sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar