lördag 5 februari 2011

GRATTIS GABRIEL 5 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tänk vad tiden går fort, man hinner knappt tänka, knappt andas så rinner tiden bara iväg.

Det har redan gått 5 år sedan som jag låg vaken, spänd i sängen och borde sovit, men kunde inte. Katten Gustav the movie, kändes som ett bättre alternativ. Jag var ju trött egentligen för jag hade under lördagkvällen i stort sett sprungit runt som en galning på både Ikea och Ica Maxi.
Jag minns allt som om det vore igår. Hur jag klockan 3 mitt i natten fick så ont i magen att jag var tvungen att gå och lägga mig i ett varmt och skönt bad... eller det hade nog vart skönt om man inte hade haft så otroligt ont i magen!


Det blev bara värre och värre, och vi fick äntligen åka in till sjukhuset... Ja, så långt minns jag faktiskt allt i detaljer. Efter att andats in lustgas på sjukhuset uppkom dock minnesluckor på flera timmar, som bara försvann!

Men 12:55 Söndagen den 5 februari kom världens underbaraste lilla pojke till världen. Han tittade sig omkring, gjorde inte ifrån sig så mycket ljud, mest tittade sig omkring åt höger, sen åt vänster sen åt höger igen och sedan bakåt. Jag utbrast " Åh vad söööööt! " och kom på mig själv som om jag gav en kommentar till en hundvalp....Men detta var inte en hundvalp utan min egna son!!! Min Gabriel som kommit till världen! Jag minns att han lades på mig och jag tyckte han luktade så gott... " Det är fostervatten! " Sa barnmorskan lite barskt. Men jag drog in doften och bara njöt. Ja, sen kissade han på mig också... innan han letade sig efter första klunken av mat.

Han var helt perfekt! Gabriel Andreas Viktor, och man kunde inte bli lyckligare. Han var min lilla bebis, min egna lilla bebis.


Sen vet jag inte alls vart åren försvann... helt plötsligt blev han bara 3 år ?! Vart de 3 första åren tog vägen? Ut genom fönstret !


Att få lära känna sin underbara son var något helt fantastiskt, men jag undrade gång på gång vart de 3 första åren tog vägen ?! Sen blev han 4, stora pojken tyckte jag nog då...
Året han fyllde 4 blev han storebror, och jag kunde bara känna att bandet mellan honom och mig blev allt starkare!

Nu blir han helt plötsligt 5 år!!!!

Om ett år börjar han skolan!


5 år, liten pojk, blev stor pojk!





GABRIEL, MAMMA ÄLSKAR DIG 10googol  VARV RUNT UNIVERSUM! och det skulle ta 1085 ÅR att skriva ut alla nollorna i talet med hjälp av en dator!!!!!!!







GRATTIS PÅ 5 ÅRS DAGEN VÄRLDENS UNDERBARASTE GABRIEL










.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar