lördag 12 mars 2011

snabbis

ja.. bloggen uppdateras visst inte allt för ofta, Men jag kan meddela om att Busiga Tassar har börjat ta fart på lite mer allvar.. och kommer så småningom bli ett Valphotell och Hundcoaching företag.

Vad som är nytt på fronten, jag och Amanda har namnsdag idag, och dom flaggar för oss! När jag var liten trodde jag det var mig dom flaggade för på riktigt.. att det var Kronprinsessan, det tänkte jag ju inte på då.

Igår fick jag lämna Gabriel till Andreas eftersom vi bytt helg, jag hade honom förra helgen, så nu har han Gabriel denna. Det känns verkligen tomt efter som att Pontus dessutom jobbar hela helgen...


Jag hittade världens underbaraste jacka på Kapphal, som jag fick av mamma i namnsdags presen. Ljus ljus ljus rosa, och helt underbart vacker.

fast ni får tänka ljusrosa då.....

Sen fick jag en gratis sminkning på" Make up store" på A6, för jag frågade vilken foundation jag skulle ha..  Kände mig väldigt fin under kvällen sen som jag spenderade på Pontus jobb med Amanda och åt gott...



Nu sitter jag och väntar på min kompis Gustav, men ville bara slänga ut några ord på bloggen innan,.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar